Кошик
514 відгуків
Інтернет-магазин декору для дому PONESLOS
+380 (50) 371-16-41
+380 (63) 309-76-49
+380 (67) 625-97-25

Доставка та оплата

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1800 ₴.Доставка здійснюється протягом 1-3 днів за стандартними тарифами Нової Пошти. Ваша посилка буде доставлена в будь-яке зручне для Вас відділення. Додаткова інформація про доставку Уважно огляньте товар під час отримання на відділенні транспортної компанії щодо цілісності упаковки, комплектності замовлення та можливих пошкоджень товарів, отриманих при транспортуванні. За наявності пошкоджень упаковки, ознак втрати частини або повної комплектації або пошкоджень товарів під час транспортування – складайте акт претензію у присутності представника транспортної компанії за встановленим зразком для відшкодування завданих збитків під час транспортування замовлення.
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1800 ₴.Вартість доставки за тарифами Укрпошти. Для доставки Укрпоштою приймаємо замовлення лише після повної передплати. Після оформлення замовлення наш менеджер направить Вам реквізити для оплати.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаЗа післяплату (оплату під час отримання) Нова пошта та Розетка передбачають оплату покупцем додаткової комісії.
  • Оплата на рахунокШвидка оплата без додаткових комісій
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Виставити рахунок (оплата для юросіб)Вкажіть, будь ласка, реквізити Вашої компанії у коментарях до замовлення або повідомте менеджеру для формування рахунку для оплати

Гарантія:

Гарантия на весь товар от производителя согласно стандартам.

   Компанія залишає за собою право вимагати передплату за наявності негативних відгуків про покупця

Замовлення на суму до 200 грн відправляємо виключно за передплатою. Дякуємо за розуміння

 По замовленням на суму від 2000 грн може бути необхідна часткова передоплата.
Менеджер обов'язково повідомить деталі у процесі підтвердження замовлення.

 Уважно огляньте товар під час отримання на відділенні транспортної компанії щодо цілісності упаковки, комплектності замовлення та можливих пошкоджень товарів, отриманих при транспортуванні.
За наявності пошкоджень упаковки, ознак втрати частини або повної комплектації або пошкоджень товарів під час транспортування – складайте акт претензію у присутності представника транспортної компанії за встановленим зразком для відшкодування завданих збитків під час транспортування замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner